E-marketing
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google Ads (dawna nazwa - AdWords):
Reklama w Internecie pozwala dotrzeć:
- do ściśle określonej grupy docelowej potencjalnych klientów.
- w precyzyjnie wybranym czasie
- z różnorodnym przekazem: tekstowym, graficznym lub wideo.
Dodatkową zaletą jest jej dokładne i wszechstronne opomiarowanie niemożliwe w innych formach reklamy.
Zapewniamy wybór reklamy:
- banerowej i wideo w bardzo odwiedzanych serwisach www m.in. na youtube.com
- mailing do określonych użytkowników, którzy wcześniej zgodzili się na otrzymywanie wiadomości
- linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google i w jej sieci reklamowej.
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google Ads:
- opłata tylko za wejścia na stronę internetową
- optymalizacja dla dotarcia do grupy docelowej
- połączenie z Google Analytics
- łączenie Ads także z Search Console, Google Moja Firma
- wstrzymanie i wznowienie kampanii w każdej chwili
- doświadczenie od stycznia 2007 roku
- corocznie od 2013 roku odnawiany certyfikat specjalisty Google Ads.
Zapraszamy do współpracy